Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с паленето при студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с паленето при студен двигател

    Собственик съм на Алфа 159 2.4 JTDm. От известно време възникна проблем с паленето особенно сутрин. Трябва няколко пъти да стартирам със старт бутона, като при запалването колата пропушва и няколко секунди двигателя не работи равномерно след което се оправя. Такъв проблем няма за запалването когато колата е загряла. Карах я на няколко майстори но никой не може да установи какво е. Закачах я и на тестове, но програмата не показва нищо като грешка. Моля за помощ и съвет.

  • #2
    Режим на само почистване. Има писано по тази тема доста.
    Last edited by maxaaa9; d.m.y г., 20:15.
    Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

    Comment


    • #3
      Как се казва темата и става въпрос за компа на колата ли?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от maxaaa9 Покажи съобщение
        Режим на само почистване на еку-то. Има писано по тази тема доста.
        Хм..САМОПОЧИСТВАНЕ на ЕКУ-то?Дека е тази тема?
        159 SW 2.4 Jtdm 2007
        156 TS 1.8 1999
        Avensis SW 2.2 D4D 2011

        Comment


        • #5
          опа извинявам се. Та имах в предвид режима за регенерация.
          Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

          Comment


          • #6
            Караш ли я на дълъг път извънградско?

            Comment


            • #7
              Може да е от недобре затварящ ЕГР. Сложете му една пластина и вижте какво ще стане.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #8
                НЕ ПРЕДИМНО НА ГРАДСКО

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от veli4kov Покажи съобщение
                  НЕ ПРЕДИМНО НА ГРАДСКО
                  Тогава я изкарай на извънградско да се самопочисти. Иначе сам вземи компа и ко направи преди да си почнал да сменяш

                  ---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

                  т.е. да се регенерира по научно му

                  Comment


                  • #10
                    какво имаш в предвид да направя компа

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от veli4kov Покажи съобщение
                      какво имаш в предвид да направя компа
                      Взимаш си компа (лаптоп) и пускаш с ФЕС (МЕС) регенерация

                      Comment


                      • #12
                        И аз запалих от десетия път сигурно тази сутрин, много тегаво беше. И малко след като я запалих изведнъж започна да трака доста отчетливо нещо изпод мотора, някой има ли идея от какво може да е? Колата е 2.4 жтдм 200 к.с., без пеперудки и егр, само дпф, със сменен ангренаж преди около 45-50 к км. Като при предната диагностика от сервиза ме предупредиха, че на едната дюза й бягат малко стойностите.
                        '06 Alfa Crosswagon Q4

                        Comment


                        • #13
                          Колега и аз продължавам с този проблем.Вчера при проверка на дюзите при палене при студен показател същите са страшно отрицателни показания. В понеделник ще нося дюзите на стенд за по сигурно и ще видя какъв е резултата. Доста от майсторите при които я карах казват, че проблема е от тях. Ще те държа в течение на резултатите.

                          Comment


                          • #14
                            Хора, за да носите дюзите сигурни ли сте, че сте проверили всичко останало. Мисля, че бъркате. Това трябва да ви е крайна мярка

                            Comment


                            • #15
                              Къде бъркаме колега?

                              Comment

                              Working...
                              X